Veelgestelde vragen (FAQ)

 

Algemeen

Kan ik parkeren bij de Music Club?

Jazeker! De Music Club beschikt over een ruim, gratis parkeerterrein aangrenzend aan het pand

Zijn er ook zitplekken in de zaal?

Er is binnen de Music Club voldoende zitgelegenheid, je kunt deze plekken echter niet vooraf reserveren. Indien je moeilijk ter been bent of niet lang kunt staan, raden wij je aan om tijdig naar het concert te komen zodat je op tijd een zitplek kunt bemachtigen. Het is echter niet mogelijk om vanaf je zitplek het concert te zien. Wil je zeker zijn van een zitplek, dan raden wij je aan om een VIP ticket te kopen. Bij een VIP ticket krijg je namelijk een eigen tafel toegewezen.

Is het pand rolstoelvriendelijk?

Rolstoelgebruikers kunnen in de Music Club op 2 verdiepingen vertoeven. Er is geen lift in de Music Club, maar buitenom kun je je van de eerste ring naar de begane grond begeven. Op beide verdiepingen is er een ruime invalidentoilet aanwezig. Wij raden rolstoelgebruikers aan plaats te nemen op de eerste ring, mede omdat deze toegankelijk is via de hoofdingang.

Wordt er een minimumleeftijd gehanteerd?

Wij hanteren een minimumleeftijd van 18 jaar bij al onze concerten en evenementen. Minderjarigen mogen naar binnen, mits onder begeleiding van een volwassene.Voor dance-events geldt een minimum leeftijd van 18 jaar.

Worden er foto's gemaakt in Music Club Kampen?

Ja, tijdens onze evenementen en concerten worden er foto's en/of video's gemaakt. Deze worden op Facebook gezet in het desbetreffende album en later soms weer gebruikt voor reclame van een volgend evenement.


Tickets

Kun je e-tickets ook vanaf je telefoon laten scannen?

Ja, graag! Zorg er wel voor dat je de tickets klaar hebt staan bij aankomst en de helderheid van je beeldscherm op maximaal hebt gezet.

Let op: het mag geen screenshot zijn van de ticket. Het moet het originele pdf-bestand zijn.

Hoe moet ik een actiecode invoeren?

Wij hebben momenteel geen actiecodes.

Kan ik reeds gekochte kaarten retourneren?

Reeds gekochte kaarten kunnen niet worden geretourneerd. Het gebeurt helaas te vaak dat mensen voor de zekerheid alvast kaarten kopen en uiteindelijk toch niet gaan. Je kunt ze proberen veilig via Ticketswap te verkopen.

Ik heb zojuist tickets besteld via de website, maar nog niet ontvangen. Wat nu?

Indien je de gekochte kaarten niet hebt ontvangen, kijk dan eerst even in je ongewenste mail/spamfilter, of check of je het juiste mailadres in het ticketsysteem hebt ingevoerd.

Ga naar www.ticketpoint.nl/klantenserv...

Ik ben mijn mail met de tickets kwijt. Wat nu?

Je kan de Ticketmatic app dowloaden via app store of Playstore. Log in met je e-mail adres waarmee je de tickets hebt gekocht en de gekochte tickets staan in de Ticketmatic app.

Mocht je die niet kunnen vinden neem contact op met Ticketpoint.nl/klantenservice

Covid 19 regels

Een prettig & veilig bezoek

Momenteel ziet een bezoek aan Music Club Kampen er anders uit dan voorheen. Om jouw bezoek zo aangenaam én veilig mogelijk te maken, lees je hieronder de belangrijkste informatie met betrekking tot COVID-19.

Toegang & testen

Voor evenementen in Music Club Kampen ben je momenteel verplicht om - naast je toegangsticket - bij binnenkomst een vaccinatie- of herstelbewijs OF een negatief testresultaat te overleggen. Bezoekers vanaf 13 jaar en ouder moeten een bewijs laten zien.

Als een test- of vaccinatiebewijs verplicht is voor jouw specifieke show, lees je dit altijd terug in een service mail voorafgaand aan de show.

Vaccinatie- of herstelbewijs
Het digitaal vaccinatie- of herstelbewijs is te vinden in de CoronaCheck-app. Bekijk hier meer informatie over het Europees digitaal coronacertificaat (EUDCC).

Testen voor Toegang
Naast een vaccinatie- of herstelbewijs, volstaat ook een negatieve coronatest. Je kunt jezelf 24 uur voor aanvang gratis laten testen bij een locatie naar keuze via ‘testen voor toegang’. Deze afspraak maak je op www.testenvoortoegang.org. Wanneer jouw uitslag bekend is, zet je deze in de CoronaCheck-app. Voor toegang overleg je jouw ticket én een negatief testbewijs.

Restitutie
Bezoekers die geen vaccinatie- of herstelbewijs hebben en zich niet willen laten testen, kunnen hun aankoopbedrag niet teruggestort Omdat bekend was dat deze onder testverplichtingen (test, herstel- of vaccinatiebewijs) plaatsvinden.

Maatregelen in Music Club Kampen

Om bezoekers en personeel een veilige concertervaring te bieden, houden we ons strak aan de RIVM richtlijnen en het meest actuele protocol vanuit de VNPF & KHN. Daarnaast doen we een beroep op ieders eigen verantwoordelijkheid.

Momenteel is het voor al onze shows verplicht om naast een toegangsticket een negatief testbewijs OF vaccinatie- of herstelbewijs te overleggen via de CoronaCheck app.

Verder gelden er voor bezoekers geen specifieke coronaregels meer. Aanvullend vragen we bezoekers met klem om thuis te blijven bij klachten.

Voorafgaand aan het bezoek ontvangen ticketkopers te allen tijde een servicemail met daarin de belangrijkste en meest actuele maatregelen.


Vacatures

Hebben jullie vacatures/stageplaatsen?

Indien wij vacatures open hebben staan, plaatsen wij deze op onze vacaturepagina.