Veelgestelde vragen (FAQ)

 

Algemeen

Kan ik parkeren bij de Music Club?

Jazeker! De Music Club beschikt over een ruim, gratis parkeerterrein aangrenzend aan het pand

Zijn er ook zitplekken in de zaal?

Er is binnen de Music Club voldoende zitgelegenheid, je kunt deze plekken echter niet vooraf reserveren. Indien je moeilijk ter been bent of niet lang kunt staan, raden wij je aan om tijdig naar het concert te komen zodat je op tijd een zitplek kunt bemachtigen. Het is echter niet mogelijk om vanaf je zitplek het concert te zien. Wil je zeker zijn van een zitplek, dan raden wij je aan om een VIP ticket te kopen. Bij een VIP ticket krijg je namelijk een eigen tafel toegewezen.

Is het pand rolstoelvriendelijk?

Rolstoelgebruikers kunnen in de Music Club op 2 verdiepingen vertoeven. Er is geen lift in de Music Club, maar buitenom kun je je van de eerste ring naar de begane grond begeven. Op beide verdiepingen is er een ruime invalidentoilet aanwezig. Wij raden rolstoelgebruikers aan plaats te nemen op de eerste ring, mede omdat deze toegankelijk is via de hoofdingang.

Wordt er een minimumleeftijd gehanteerd?

Wij hanteren een minimumleeftijd van 18 jaar bij al onze concerten en evenementen. Minderjarigen mogen naar binnen, mits onder begeleiding van een volwassene.Voor dance-events geldt een minimum leeftijd van 18 jaar.


Programma

Het concert/evenement waar ik heenwil is uitverkocht, hebben jullie een reservelijst?

Nee, uitverkocht is echt uitverkocht. We werken niet met wacht- of reservelijsten. Koop geen kaarten via andere aanbieders of websites, en kanalen en voorkom teleurstelling: dat je teveel betaald, geen kaarten ontvangt of valse kaarten krijgt.

Ik wil graag in de Music Club spelen/draaien, kan dat?

Je kunt altijd even een mailtje sturen naar onze programmeur (bart@musicclubkampen.nl) met daarin een korte biografie, een linkje naar je facebookpagina en/of website, en natuurlijk een linkje naar een eigen geschreven nummer.

Bij interesse wordt er dan vanzelf contact met je opgenomen, blijven bellen en/of mailen heeft dus weinig zin. 


Tickets

Kan ik tickets aan de deur kopen?

Je kunt tickets aan de deur kopen, maar het is aan te raden om deze in de voorverkoop aan te schaffen, dan ben je voordeliger uit. 

Wanneer een evenement op uitverkocht staat, zijn er geen deurtickets meer!

Kun je e-tickets ook vanaf je telefoon laten scannen?

Ja, graag! Zorg er wel voor dat je de tickets klaar hebt staan bij aankomst en de helderheid van je beeldscherm op maximaal hebt gezet. 

Hoe moet ik een actiecode invoeren?

Wij hebben momenteel geen actiecodes.

Kan ik reeds gekochte kaarten retourneren?

Reeds gekochte kaarten kunnen niet worden geretourneerd. Het gebeurt helaas te vaak dat mensen voor de zekerheid alvast kaarten kopen en uiteindelijk toch niet gaan. Het kost veel tijd en geld om deze kaarten ongeldig te maken en het bedrag terug te storten. Je kunt ze proberen via eigen kanalen of Marktplaats te verkopen.

De tijd op het ticket verschilt van de aanvangstijd op de website. Welke tijd is de juiste?

Tijden zoals vermeldt op de e-tickets zijn onder voorbehoud en kunnen op een later tijdstip gewijzigd worden. De tijden zoals aangegeven op de website zijn in dit geval altijd leidend. 

Ik heb zojuist tickets besteld via de website, maar nog niet ontvangen. Wat nu?

Indien je de gekochte kaarten niet hebt ontvangen, kijk dan eerst even in je ongewenste mail/spamfilter, of check of je het juiste mailadres in het ticketsysteem hebt ingevoerd. 

Je kunt inloggen in je account via http://activetickets.musicclub...
Wanneer je ingelogd bent, kun je rechtsbovenaan op je mailadres klikken, dan kom je in je account. Hier kun je je mailadres wijzigen als die niet goed blijkt te zijn en vervolgens via 'bekijk hier je bestelhistorie' je tickets nogmaals laten verzenden.

Mocht je de tickets dan nog niet hebben ontvangen, stuur dan een e-mail met het betalingsbewijs naar info@musicclubkampen.nl en dan zoeken wij uit wat er is misgegaan. 

Ik ben mijn mail met de tickets kwijt. Wat nu?

Je kunt inloggen in je account via http://activetickets.musicclub...

Wanneer je ingelogd bent, kun je rechtsbovenaan op je mailadres klikken, dan kom je in je account. 
Hier kun je vervolgens via 'bekijk hier je bestelhistorie' je tickets nogmaals laten verzenden.


Vacatures

Hebben jullie vacatures/stageplaatsen?

Indien wij vacatures open hebben staan, plaatsen wij deze op onze vacaturepagina. 


 

Partners & sponsors